Topplistan

Nu har jag varit helt insnöad på Smaragd en längre tid. Sedan före Jul, någon gång i höstas faktiskt. Och så plötsligt börjar jag tänka i andra banor. Ibland önskar jag att min hjärna var lite mer "statisk". Det rör sig lite för fort där inne ibland.
Dynamic 35:an är ju faktiskt en förstorad 101:a där mina "hang ups" är bortbygda. Större förpik, bredare kojer och en utdragen bredare akter. Viserligen fem istället för fyra kojer. Låter iaf bra! Gäller bara att få tag i ett ex. med self-tacker, mantåg och pulpits:-)

 

TOPPLISTAN (2012-02-22)
  1. Dynamic 35
  2. Aphrodite 101
  3. Smaragd
  4. Carrera
  5. Lady Helmsman
  6. Cayenne
  7. Smaragd (med inombordare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0