SWE 174 - Såld

Mycket överraskande så har SWE 174 sålts. Begärt pris var 220' och den borde ha prutats ned åtminstone lite. Det tog ju bara en vecka. Annonsen beskriver inte särskilt mycket av hur båten är utrustad, men förhoppningsvis är den bra utrustad med nya segel för annars är jag väldigt snett ute med mina prisuppskattningar.
174:an har också inombordare och det kan ju tänkas att inombordare faktiskt höjer värdet lite, även om jag inte tror det.
Lite jobbigt att den såldes, faktiskt. Jag hade verkkligen inte trott det. Om jag skall kunna hålla koll på priserna måste jag nog ta reda på utrustningsnivåerna lite bättre. Den här hade jag ingen koll på. De två andra som ligger ute har jag i alla fall bra koll på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0