Inget nytt

Nu börjar jag bli frustrerad! Inga fler Smaragder på Blocket i helgen. Det finns 6 stycken på Blocket och möjligen 2 på förbundets hemsida. Alla utom SWE 157 och SWE 134 är gamla modellen.
157:an är i ganska "risigt" skick och ligger dessutom i Ljungskile. Den skulle passa om jag bestämmer mig för att rusta upp båten mer eller mindre totalt.
Med 134:an är det tveksamt om, hur "till slau" den är. Säljaren lovade att återkomma till mig efter två veckor och det var i onsdags förra veckan. Det har han inte gjort. Ev. tänkte han segla SM först och sedan sälja efteråt. Han verkar inte särskilt angelägen!
Det börjar bli jobbigt, när det inte finns några intressanta objekt på Blocket. Men jag har väl inget annat val än att avvakta! Om det inte kommer ut något mer före midsommar får jag väl åka ner till Jungskile och kolla på 157:an, om den finns kvar då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0